PMP Pro Audio

współpraca

Cooperation – the most important information-english

W związku z emeryturą właściciela firma działa już tylko w bardzo ograniczonym zakresie, ale wszystkie zawarte poniżej informacje zachowują ważność. Bardzo proszę o dokładne zapoznanie się z tym materiałem, bo są to kwestie o zasadniczym znaczeniu dla osób, które chciałyby skorzystać z mojej oferty w dowolnym zakresie.

Polecam też film, który ukazał się na moim kanale na Y/T:

UWAGA !!

Jeśli umawiacie Państwo wizytę (niezależnie od tego w jakiej sprawie) i ta wizyta nie dochodzi do skutku bez uprzedzenia, to szanując swój czas oświadczam, że w takiej sytuacji temat uważam za zamknięty i proszę się ze mną więcej nie kontaktować.

Umawianie wizyt jest konieczne, bo nie zawsze jestem obecny, a pracowników nie zatrudniam. Jeśli wizyta nie jest związana z zakupem sprzętu, a klient chce np. skorzystać z możliwości sprawdzenia poprawności działania posiadanej aparatury, albo poradzić się w kwestiach technicznych, to  więcej informacji na ten temat dostępnych jest tutaj:

https://pmpproaudio.pl/oferta/doradztwo-techniczne/

Podstawowe zasady działania firmy PMP:

1. Firma wykonuje sprzęt nagłaśniający wyłącznie na zamówienie i ta zasada obowiązuje od początku jej istnienia. Dotyczy to zarówno osób prywatnych jak i instytucji, przy czym w przypadku tych ostatnich istotny jest fakt, że firma z zasady nie uczestniczy i nigdy nie uczestniczyła w żadnych przetargach i nie sporządza ofert tego typu.

2. Firma sprzedaje swoje wyroby wyłącznie we własnej siedzibie, osobom bezpośrednio zainteresowanym, nie korzystając z żadnych pośredników. Nie prowadzi sprzedaży ratalnej, leasingowej itp. Nie prowadzi również działalności komisowej i nie jest sklepem.

3. Firma nie wysyła zamówionego sprzętu spedycją ani pocztą – możliwy jest jedynie odbiór osobisty na miejscu.

4. W przypadku zamówienia sprzętu, pobierana jest na rzecz jego wykonania zaliczka, której wysokość każdorazowo ustalana jest między stronami.

5. Firma nie zatrudnia i nigdy nie zatrudniała żadnych pracowników i jedyną osobą kompetentną w zakresie kontaktów z potencjalnymi klientami jest jej właściciel.

Informacje uzupełniające:

Moją ofertę zawsze dostosowuję do konkretnych oczekiwań klienta, sugerując w razie potrzeby uzupełnienie aparatury o komponenty innych firm, co do których mam przekonanie, że są godne polecenia. Tak więc osoby zainteresowane powinny precyzyjne określić swoje potrzeby w kontakcie mailowym, bo tylko w ten sposób można uzyskać konkretne informacje i wycenę wyrobu.

Oferta firmy w zakresie sprzętu nagłaśniającego obejmuje już tylko zestawy głośnikowe w różnych konfiguracjach:

https://pmpproaudio.pl/oferta/zestawy-glosnikowe/

które wykonywane są w oparciu o głośniki własnej produkcji:

https://pmpproaudio.pl/oferta/glosnikipmp/

lub z użyciem głośników czołowych producentów światowych, zregenerowanych w firmowym serwisie głosnikowym PMP:

https://pmpproaudio.pl/oferta/naprawa-glosnikow/

Mogą to być  uniwersalne, mobilne paczki dwudrożne z głośnikami 10″, 12″ i 15″ (również w wersji monitorowej), subwoofery z gł. 15″ i 18″, a także kompletne, mniejsze lub większe nagłośnienia stacjonarne, np. dla dyskotek, klubów muzycznych itp.

Mam nadzieję, że powyższe informacje w jasny i wyczerpujący sposób określają zasady, jakie obowiązują w firmie w kontakcie z klientami i warto brać pod uwagę fakt, że pozostają niezmienne od początku mojej działalności.

Piotr Peto

Wyświetlenia od Września 2016: 182180    Użytkownicy online: 5